20 lutego 2016

Wspomnienia z Wakacji

Cześć kochani! Wczoraj pokazałam wam mój podróżnik z tegorocznych wakacji, zapowiadając przy okazji, że podzielę się też kilkoma kadrami. W tym roku na wakacje ruszyliśmy śladami dzieciństwa. Były Mazury w Jaśkowie tuż obok Wiartla, gdzie spędzałam wakacje jako dziecko. Był też Bałtyk z wycieczką do Lubiatowa, z polem namiotowym, na które co roku jako dzieciak jeździł Piotrek. Był las, jeziora, spacery po plaży, kąpiel w morzu, wypady samochodowe, ciepło ale nie upał i komary, które dziwnym trafem zjadały tylko mnie…

Uwaga dużo zdjęć ;)

Jedyny kierowca w rodzinie ;) Ale nie narzekam, lubię cztery kółka.

Szyba brudna jak diabli… ale te zachody słońca.

Na pasach przeciwpożarowych z dnia na dzień rozkwitały wrzosy, które w upalne dni buczały od trzmieli i pszczół.

Nie spodziewaliśmy się znaleźć jagód, ale okazało się, że trafiliśmy na pełnię sezonu. Poszycie było wręcz niebieskie od owoców.

Ciche i spokojne jezioro Nidzkie, gdzie z roweru podglądaliśmy łabędzie i białe czaple, a w oddali było słychać klangor żurawi.

Sierpniowa złota godzina i jej magia.

Gospodarstwo naszej gospodyni w Jaśkowie to istna sielanka. Gęsi, kury, zarybiony staw, bujna zieleń oraz cisza i święty spokój.

Mazury bez ogniska się nie liczą. Przygotowując je inni goście płci męskiej trochę wątpili w moje możliwości gdy powoli łupałam sobie drewno, al byli pod dużym wrażeniem gdy za jednym zamachem w kilka minut rozpaliłam duży ogień ;)

Nasza galaktyka, Droga Mleczna.
Trafiliśmy równo na noc Perseidów.

Jednego dnia urządziliśmy sobie wycieczkę do Kadzidłowa - Parku Dzikich Zwierząt.
Daniele - te gdy tylko zechciały podejść można było głaskać po noskach i karmić marchewką z jabłkiem.

A na koniec dotarliśmy nad Bałtyk. Tutaj zdjęć powstało niewiele, więc pokażę wam  tylko cudny zachód słońca.